Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

zaj

Użytkownik forum
  • Liczba zawartości

    246
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana zaj w dniu 29 Styczeń

Użytkownicy przyznają zaj punkty reputacji!

O zaj

  • Urodziny 28.08.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Miejscowość
    Warszawa

Sprzęt narciarski

  • Narty marka
    n
  • Buty marka
    l

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

zaj's Achievements

Średnio zaawansowany

Średnio zaawansowany (3/6)

215

Reputacja

  1. S-max. mam i sobie chwalę wielki bagażnik napęd 4x4, właściwości jezdne i wyciszenie. Na nartowóz nadaje się świetnie
  2. zaj

    Dolomiti Superski

    Było tak: niedziela: susi poniedzialek: Val Gardena- okolice Ciampinoi, passo Sella, potem w kierunku Val di Fassa, zjazd do Canazei (piękna miejscowość ale trzeba dymac z nartami 600 m do kolejki) potem jazda na Arabba i powrot wtorek: Sella Ronda przeciwnie do zegara z zaliczeniem Marmolady sroda: Kronplatz czwartek: Val Gardena - start z S Crisiny, sporo Monte Pana, Ciampinoi, zjazdy na dół, Gran Paradiso i okolice, Passo Sella i powyzej
  3. zaj

    Dolomiti Superski

    Jak na mój gust zbyt wysokie, regularne „plusy”, polodniowe stoki płyną dosyć szybko, północne zacienione trzymają się całkiem mocno
  4. zaj

    Dolomiti Superski

    Ortisei. Do Susi rzut beretem.
  5. zaj

    Dolomiti Superski

    Gdzie najfajniej pojedzic w ramach karnetu Dolomiti Superski? Gdzie będą dobre warunki śniegowe i nie za wiele ludzi? dzisiaj byliśmy na Alpe di Susi. Ciekawe doświadczenie. Piękne widoki. Emocje narciarskie bardzo letnie, takie sanatorium/hospicjum
  6. zaj

    Dolomiti Superski

    Drodzy Jedziemy zaraz do Val Gardeny, konkretnie Ortisei. Czy opłaca się kombinować z kupowaniem karnetu codziennie na inny ośrodek czy lepiej na 6 dni cały Dolomiti Superski? w necie wychodzi różnica 6EUR za dzień. Chyba bez sensu. Mając karnet na cały tydzień możemy decydować każdego dnia gdzie jedziemy, czy robić Sella Ronde a może tylko kawałek, czy odwiedzic Val di Fassa a może Alta Badia czy Krontplatz...
  7. zaj

    Francja czy warto?

    Za lepszy standard wchodziły odpowiednie ceny, których nie chciałem płacić. za podobne pieniądze w Austrii standard jest dużo lepszy i powierzchnia większa. Za to nie na stoku
  8. zaj

    Francja czy warto?

    Tak żeby temat nie umarł jeszcze kilka uwag: - mieszkanie przy stoku ale standard to szuflandia, budynek wymaga od dawna remontu, narciarnia to skansen - samochód na parkingu cały tydzień ale pakowanie przy przyjeździe i wyjeździe to cały proces i latanie wte i wewte, sam parking niby niedaleko ale trzeba podejść - dopłaty za wszystko - ręczniki, pościel - brak WiFi
  9. zaj

    Francja czy warto?

    Bo to jest relacja narciarstwa trasowego, poza trasy wyjezdzam sporadycznie bo i narty nie takie i towarzyszka niechętna. A Grande Motte z 7 dni był czynny tylko 3 więc tym bardziej nie było jak eksplorować. co do Pisailles- ma bardzo porządne czerwone stoki. Łagodne też. Za to teren poniżej jest dosyć słaby, mega dużo wypłaszczenia, na stromych fragmentach trzeba się rozpędzać aby przejechać te plaskie
  10. zaj

    Francja czy warto?

    A tu kolejno lance/armatki na 2600, lodowiec koło 3000, Bellevarde (2700) i znów lodowiec (koło 3100)
  11. zaj

    Francja czy warto?

    Tu masz lance na wysokościach 2500-2700
  12. zaj

    Francja czy warto?

    Ten opad z lanc to była dodatkowa atrakcja, coś jak kurtyna wodna w lato w mieście, chociaż trochę przeszkadzało jechać. Za to trasa generalnie bardzo fajna - Piste L w drodze na ldowiec Pisaillas, dłuuugi zjazd głębokim wąwozem. Pięknie!
  13. zaj

    Francja czy warto?

    A tu masz lance na full po dwudniowym intensywnym opadzie- Val d’Isere. Jak myślisz że we Francji wszędzie tylko naturalny śnieg to muszę Cię wyprowadzić z błędu. Z resztą po co byłyby wszędzie lance i armaty łącznie z lodowcem…?
  14. zaj

    Francja czy warto?

    Wystarczy czytać ze zrozumieniem. Oczywiscie gondole/kanapy/inne kolejki nie jezdza za ciebie na nartach. Ich funkcja jest transportowa- czyli mają wywozić szybko (to generalnie w Tignes grało) oraz na odpowiednią wysokość i odległość (to różnie) druga funkcja- mają być wygodne i dawać komfort - aby w przerwie między zjazdami można było się ciut zregenerować, odpocząć, nabrać sił na kolejny zjazd - i ta kwestia mocno kuleje
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...