Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Ranking

  1. Victor

    Victor

    Użytkownik forum


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      1 343


  2. JC

    JC

    Administrator


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      16 028


  3. marekbtl

    marekbtl

    Użytkownik forum


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      1 400


  4. Capricorn

    Capricorn

    Użytkownik forum


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      79


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ten u góry wysłuchał wszystkie moje prośby 🥳 SnowWorld poszedł po rozum do głowy i wprowadza abonament roczny, 3 miesięczny jak i miesięczny 💪 https://www.snowworld.com/nl/skibaan/abonnement?profileid=70439&profilesource=CanopyDeploy&utm_campaign=Post-event campagne 2024&utm_source=CanopyDeploy&utm_medium=email&email_hash=7819cce7213958004534972462f4b9d58f8e23bc0922567922c8c6d5007d59e0
    5 punktów
  2. Cze Mam to traktować jako przytyk, czy komplement? Bo nie wiem. Każdy widzi i lubi w narciarstwie co innego. Dla mnie każdy zjazd to wyzwanie, mnie to po prostu rajcuje. Niestety okupione jest to sporym wydatkiem energetycznym. Nieświadomie to robię i nie potrafię odpuścić. Kiedyś woziłem SL w Alpy, ale już tego nie robię. Bo nie dam rady w jednym ciągu zrobić milion skrętów na 5-cio km trasie. Inaczej nie potrafię. Nie jestem typem zwiedzacza i tak naprawdę w dużym ośrodku wystarczą mi 3-4 fajne trasy i mogę je tłuc cały tydzień. Lubię duże ośrodki dlatego właśnie, bo tam zawsze są trasy „niechciane” czyli puste - w sam raz dla mnie. Bo krzesło stare, nie daj Boże orczyk, a to odsypy duże i takie tam bzdety. A mnie to pasuje. Czasami się trafi cały luźny ośrodek, wówczas się gubię, bo nie wiem gdzie mam jeździć😉. pozdro
    4 punkty
  3. Dzisiaj dojazd do Menaggio ale nie najkrótszą drogą. Przejechałem się też odcinkiem z Warth do Lech, który w zimie jest nieprzejezdny, droga z Zurs do Stuben też efektowna Odwiedziłem po drodze "prywatne Państwo" bo parę razy jechałem obok ale wtedy się gna gdzieś do Cervinii... Spędziłem w pośpiechu 1 h w stolicy (tyle pozwalał darmowy parking a kartą się nie dało dopłacić na dłużej) ... I nie mam poczucia, że coś przegapiłem. Zobaczyłem most i te 200 metrów deptaka w centrum. Na jednym ze zdjęć rodzice aktualnego władcy, którzy w łaskawości swojej przekazali mu władzę w 1984 i przy okazji pozwolili kobietom głosować🤭 Szefo mieszka w zamku na górze i ma baczenie na wszystko ( zamku nie pozwala zwiedzać). Następnie pojechałem górą przez San Bernardino. Jazda główną drogą i tunelem jest dość widowiskowa, szczególnie po południowej stronie ale te zakrętasy na letnim szlaku ... no fajne. Zwłaszcza od północy zdobywa się szybko wysokość. Samochodów niedużo, motorów trochę i nawet kolarze się trafili - spodziewałem się większego ruchu. Dotarłem do Lugano, gdzie powłóczyłem się trochę. Róznica temperatur pomiędzy północną stroną a jeziorami dzisiaj wynosiła ok.15 stopni. Krótki skok do Menaggio, ostatnie zdjęcie to góra, na którą jutro wchodzę i nie ruszam samochodu do niedzieli.
    4 punkty
  4. Jacek podobno nowy "design " pod najnowsze filmy właśnie tam wypracowuje..
    3 punkty
  5. Warto! Oczywiście największym terenem narciarskim jest lodowiec. W tym terminie wszystko będzie otwarte. Podpowiem, że skipass ważny jest nie tylko w dolinie Stubai, ale także w kilkunastu innych ośrodkach. Możesz np. wyskoczyć Axamer Lizum (zapraszam na film na YouTube). Skipass uprawnia także do korzystania z basenów, darmowej komunikacji do innsbrucka oraz otwiera drzwi wielu atrakcji turystycznych w stolicy Tyrolu, możesz także wpaść do Swarovskiego.
    3 punkty
  6. Stało się! Ośrodek narciarski na lodowcu Hintertux przestał być ośrodkiem otwartym dla narciarzy przez cały rok! Niestety, mimo śnieżnej wiosny i sporych zapasów śniegu Hintertux zamknął wszystkie trasy.
    3 punkty
  7. Panowie,Ja jestem na etapie nauki a ostatni sezon pokazał mi coś pięknego w narciarstwie czyli krótki skręt a do tego najlepsze są uniwersalne SLki bo przecież i średnim też pojadę . A czy wykonam 1000 skrętów czy 500 jakie to ma znaczenie . Nogi mam jak koń 😅. Także póki nie ogarnę w stopniu mnie zadawalającym krótkiego skrętu tak GS musi poczekać spokojnie na swój dobry czas. Kiedyś nadejdzie a kiedy mało istotne . Dziś jest faza/fokus na SL . A ten Dynastar mmmm miód malina 👌 Dodam tylko,że poznałem takiego co wpina SL w listopadzie i odpina końcem sezonu -off czy on nie ma dla niego znaczenia . Pozdro serdeczne
    2 punkty
  8. Nie bój nic ..Viktor ma nogi jak koń i stalowe plecy - podobno osłony w kopalni nosi...
    2 punkty
  9. @Victor - no nartę masz poważną; sam mam taką też FISową, ale w wersji "babskiej", a więc mimo wszystko bardziej lightowej; miałem też starszą wersję tej narty, którą sprezentowałem potem mojemu siostrzeńcowi. W tzw. międzyczasie, czyli po sprezentowaniu pierwszej pary nart mojemu siostrzeńcowi, a przed kupnem ostatecznie nowszej wersji Dynastara próbowałem różnych FISowych slalomek - babskich, męskich - i rzeczywiście Dynastar i Rossignol sprawiały wrażenie miększych i bardziej wybaczających błędy niż dajmy na to HEADy. Dlatego ostatecznie znów kupiłem Dynastary i podobnie, jak Ty jestem z nich bardzo zadowolony. Natomiast ja używam ich tylko w hali i na krótszych stokach, bo - i tu odnoszę się do Twoich planów podboju alpejskich stoków - jeżdżenie na takiej slalomce na długich trasach w Alpach powoduje, że człowiekowi - zwłaszcza po 40-tce - chce urwać kolana i plecy po pełnym dniu na takich nartach. Dlatego na długie alpejskie trasy polecam coś idącego w kierunku GS lub tzw. nart - jak się je teraz ładnie nazywa - hybrydowych. Sam używam HEAD E-Speed Pro i na długich trasach jest to IMHO znacznie lepszy wybór niż taka SL.
    2 punkty
  10. Dojechał nowy zegarek. Miał być refub ale się skończyły i dostałem najpierw info o anulowaniu wymiany a za chwilę, że jedzie do mnie fabrycznie nowy egzemplarz. Koszt wymiany 0 zł i 2 letnia gwarancja. Tak wygląda. Zaplombowany. Folia na ekranie. Muszę jeszcze pobawić się tarczą by mi odpowiadała. p.s. Zapominam, że on ma dotykowy ekran.
    2 punkty
  11. Wczorajsza sesja wieczorna, treningowo-zapoznawcza z nową nartą od Dynastar . Od początku mojej przygody z nartami jeździłem na sklepowej Volkl SL 165 narta na której się uczyłem oczywiście w między czasie i możliwości testowałem inne modele ale… hmm to ale 😉… na ostatnim wyjeździe szkoleniowym w marcu miałem to szczęście,ze jeździłem solo za dobrym narciarzem (Tadeusz-Tadeo-Skowroński-polecam z czystym jeżeli ktoś szuka osoby do podniesienia własnych umiejętności) a w drugi dzień wziąłem jego leciwe Dynastary które siadły mi strasznie … Po przyjeździe do domu zacząłem szukać i ze zdziwieniem okazało się, że na rynku europejskim jej brak jest wyprzedana/niedostępna tylko oficjalna strona Dynastara a co za tym idzie oficjalna ich cena-dla mnie kosmiczna więc szukałem spokojnie dalej zastanawiając się jak to jest że mamy 2024 a nikt nie ma tego modelu narty w sprzedaży w jakiejś nawet minimalnej promocji-dosłownie nikt, choć inne modele Volkla,Atoma,Rossi,Van Deer etc są dostępne . W USA czy Kanadzie Dymastar dostępny w Japonii dostępny a w Europie brak … początkiem lipca ukazała się we francuskim sklepie z 30% bonifikata więc niewiele myśląc zamówiłem robiąc sobie urodzinowy prezencik na 45 😅 w poniedziałek otrzymałem przesyłkę 🥳 wiązania zainstalowałem,nartę nasmarowałem… Dynastar OG WC 165 …i wczoraj pojechałem na halę na sesję zapoznawczą Narta petarda jestem mega zadowolony że zrobiłem kolejny krok w tej mojej przygodzie narciarskiej do dalszego podnoszenia własnych umiejętności . To inna narta od Volkla . Out cięższa ale twarda,sztywna,fajnie oddaje energię, niesamowicie pewnie trzyma w skręcie przez co czułem się pewny-robi dokładnie to co chciałem żeby robila i nic poza tym . Narta z pazurem,zima już coraz bliżej więc jestem ciekaw jak będzie w zmiennych tarasowych bo hala to hala i nie oddaje tego co alpejskie trasy zjazdowe . pozdrawiam Ps wieczorem jeszcze dostałem fotę spacerującego syna z dziadkleim po rynku Kazimierskim 😉 syn wie na co zerknąć kątem oka 😜
    2 punkty
  12. Się ma układy i układziki😉
    1 punkt
  13. Jednak będzie to zdecydowanie trudniejsze, niż budowa 1 gondoli ze względów środowiskowych - nowe trasy narciarskie oznaczałyby wycięcie sporej liczby drzew. Poza tym taka 3,5 km gondola poprowadzona częściowo nad dnem doliny byłaby też sporą, całoroczną atrakcją turystyczną. Dlatego też myślę, że opcja z jedną gondolą jest bardziej prawdopodobna, niż połączenie kilkoma wyciągami i trasami.
    1 punkt
  14. Jak Ty mnie teraz zaimponowałeś Marku 👍😉
    1 punkt
  15. Nie robi zdjęć, ma wbudowaną latarkę.
    1 punkt
  16. W zeszłym roku, latem, jeździłem tą gondolą.
    1 punkt
  17. nawt kiedyś nim jechałem. Mogli by też postawić jakieś krzesła na Marmoladzie w miejscu dawno już zlikwidowanego orczyka
    1 punkt
  18. już myślałem że @JC odbanował mitka
    1 punkt
  19. no nareszcie wymienią ten złom, przydało by się też wymienić ten wyciąg nr.10, raz była tam taka kolejka że podeszliśmy z buta
    1 punkt
  20. Arabba / Marmolada Trwa budowa nowego wyciągu krzesełkowego 6 osobowego (Padon 1) który zastąpi stary wyciąg krzesełkowy 2 osobowy. To ważna strategicznie inwestycja bo obejmuje kluczowy wyciąg który łączy regiony, prowadzi on na przełęcz Padon skąd można zjechać pod kolejkę linowa na Marmoladę. Wyciąg 6 osobowy to trochę za duża przepustowość pod tamtą trasę przy nim, ale pewnie kierowali się bardziej przepustowością w przerzuceniu ludzi w stronę Marmolady, no ale wraca się po dosyć wąskiej trasie... https://www.funivie.org/cantieri/thumbnails.php?album=648 Corvara / Alta Badia Trwa budowa nowego wyciągu krzesełkowego 6 osobowego (Braia Fraida) zastąpi on dotychczasowy 4 osobowy. https://www.funivie.org/cantieri/thumbnails.php?album=672 Folgarida / Marilleva Trwa budowa nowego wyciągu krzesełkowego 6 osobowego (Ometto) zastąpi on dotychczasowy stary wyciąg 2 osobowy. Na zdjęciach widać że też trochę przebudowują stoki w okolicy. https://www.funivie.org/cantieri/thumbnails.php?album=667
    1 punkt
  21. Cieszę się że było mi dane jeszcze w lipcu spędzić parę fajnych dni na tuxie.
    1 punkt
  22. Mega smutna wiadomość. Skończył się pewien etap. Teraz małe lodowce typu moltek będą czynne 8mcy a tux 10 Czas czekać kiedy w dolinach w ogóle nie bedzue nart...
    1 punkt
  23. Moim zdaniem Neustift albo Milders - miłe miasteczo tuż za, dalej już tylko niewielkie osady (byliśmy na kampingu w Volderau - taka właśnie mini-mieścinka), odległość do jazdy na lodowiec jakaś tam jest, ale akceptowalna.
    1 punkt
  24. dokładnie. Czas ratować lodowiec latem, tak jak to robią w na innych narciarskich lodowcach.
    1 punkt
  25. Można było tego oczekiwać już od kilku sezonów, wtedy jeszcze ciągnęli często na siłę mimo fatalnych warunków... Pora na lato nakrywać trasy płachtami póki jeszcze jest sens i czekać na chłodniejszą jesień.
    1 punkt
  26. Czesc Opcja rewelacyjna bo raz że możesz zamówić całoroczny rozłożony na płatność miesięczną czyli wyjdzie jakieś 68€ gdzie przy 4 godzinach od rana do 17 kosztował 47.50 to dwa możesz korzystać na abonamencie ze wszystkich hal w NL i BE wcześniej bilet był tylko na daną halę . Także elegancka oferta ! Tylko się cieszyć bo co by nie mówić to oferta całoroczna a nie sezonowa .
    1 punkt
  27. O właśnie - jaka pogoda, tłok lub jego brak. Pojadę, zobaczę.
    1 punkt
  28. Paweł, dla Ciebie to świetna opcja, bo masz dość blisko o ile pamiętam. pozdro
    1 punkt
  29. Ja nie pytałem, czy mam tam jechać. Pytałem, czy najlepszą bazą jest Neustift 🙂
    1 punkt
  30. Zacząłem właśnie wyprawę rowerowo-pieszą w Alpy. Miała być też narciarska ale warunki beznadziejne to nart nie wziąłem. Po drodze okazało się, że będę właściwie tuż obok tego kiczowatego zamku - no to podjechałem zobaczyć z bliska. Będąc na nartach w zachodnim Tyrolu zawsze szkoda czasu na takie wycieczki... Bilety sold out, ludzi mrowie , bardzo dużo Azjatów. I są bryczki wożące ludzi na górę z parkingów🤭 ale bryczki hybrydowe, konie jakieś większe choć ludzi pakują po 13 osób ( 14 z kierowcą). Dużo bliżej niż na Morskie, 8e w górę, 4e w dół. Chętni są choć to spacer na 25 minut. Teraz Warth ( czyli "koniec świata" jadąc na nartach z st.Anton. Jutro nad Como ale coś po drodze jeszcze będzie...
    1 punkt
  31. Uzupełnienie: Aug 20 Czas eksploatacji ultranowoczesnej kanapy w Szczawniku? Niecałe... 10 lat Podaję parametry nowoczesnej (na ówczesny czas montażu) kolei wyprzęganej w Szczawniku, która po ponad 6 latach nieużytkowania musi być zdemontowana. Okazało się, że nie nadaje się do dalszego użycia: długość: 1524 m po śladzie; różnica poziomów: 271 m*; położenie dolnej stacji: 682 mnpm; położenie górnej stacji: 953 mnpm; średni skłon: 18%; przepustowość: 1970 os./godz.; prędkość na linie: 5 m/s; czas jazdy: 5 minut; rok uruchomienia w Szczawniku: 2008; rok zakończenia eksploatacji: 2018; rok produkcji (kolej przeniesiona z Włoch): 1988. *) W oryginale 274 m. Sprostowałem oczywistą pomyłkę (matematyka!) Czechów. Źródło danych i zdjęć (screeny z filmu): Lanové dráhy v České republice (lanove-drahy.cz) Twój instruktor Maciek Link: Czas eksploatacji ultranowoczesnej kanapy w Szczawniku? Niecałe... 10 lat | Twój instruktor (twojinstruktor.blogspot.com)
    1 punkt
  32. Szczawnik: Aug 20 Chodził, chodził i (chyba) wychodził! Kto? Burmistrz Muszyny Trzeba przyznać, że burmistrz Muszyny okrył się pewną (dobrą) sławą w środowisku narciarskim. W gminie Muszyna znajduje się miejscowość Szczawnik, która przez lata była elementem ośrodka narciarskiego Dwie Doliny. Stanowiła jedną z dwóch połączonych wyciągami dolin, drugą była (i jest) Wierchomla. Coś negatywnego natomiast stało się w 2018 r. i wówczas operator wyciągów w Szczawniku zawiesił działalność, równolegle przestały też działać tzw. wyciągi łącznikowe. Z wielkiego projektu Dwie Doliny została jedna dolina – Wierchomla i to w dodatku tylko z dwoma wyciągami: jedną starą koleją krzesełkową i jednym wyciągiem typu poma. W szybkim tempie Szczawnik zamienił się z kurortu naciarskiego w wioskę na końcu świata, w której nic nie ma. Skądinąd turystyczna Muszyna – w końcu uzdrowisko – zaczęła kompletnie pustoszeć poza sezonem letnim. Pojawił się pomysł budowy całorocznego stoku pod dachem w samej Muszynie, ale szybko został storpedowany przez ekologów przez... wykrycie endemicznej trawy. Wszystkie te zdarzenia uaktywniły burmistrza Muszyny Jana Golbę. Zaczął on chodzić za ponownym uruchomieniem wyciągów i stoków. Wydawało się to mission impossible, ale czas pokazał, że kto się nie odezwie i nie spróbuje, ten blondynki nie poderwie. Ta blondynka okazała się wyjątkowo trudna. Po pierwsze – stare wyciągi były prywatne. Po drugie, co okazało się po czasie – wystarczyło kilka lat, aby okazały się do niczego nieprzydatne. Jak bowiem czytamy: Lanovka Telemix má byť inštalovaná na mieste existujúcej odpojiteľnej 4-sedačky, ktorá bude demontovaná. Tá je po viac ako 6 rokoch neprevádzkovania v zúboženom stave, horná stanica bola vykradnutá a zdevastovaná. Celé lyžiarske stredisko Szczawnik je mimo prevádzky už od sezóny 2018/2019. Tłumaczę: Kolej linowa Telemix ma być zainstalowana w miejscu istniejącego wyprzęganego czteroosobowego krzesła, które będzie zdemontowane. Stara kolej po ponad 6 latach nieużytkowania jest w złym stanie, a górna stacja została rozkradziona i zdewastowana. . Cały ON Szczawnik jest nieczynny od sezonu 2018/2019. I to zapowiada kluczowe. Burmistrzowi jednak udało się wychodzić ponowne uruchomienie ośrodka. Pierwszą czynnością było wykupienie udziałów przez PKL (większość) i gminę (mniejszość). A teraz dowiadujemy się, że powstaną dwie koleje, w zasadzie już kupione: PKL pripravujú projekt obnovy strediska Muszyna-Szczawnik za 35 miliónov eur PKL a mesto Muszyna podpísali zmluvu so švajčiarskou firmou Bartholet v súvislosti s inštaláciou novej kombinovanej lanovky v skirezorte Dwie Doliny Wierchomla-Muszyna, 14 km od slovensko-poľskej hranice. Pripravujú tiež výstavbu ojazdenej odpojiteľnej 6-sedačky Leitner zo Štajerska. Tłumaczę: PKL przygotowuje projekt odnowy ośrodka Muszyna-Szczawnik za 35 mln euro PKL i miasto Muszyna podpisały umowę ze szwajcarską firmą Bartholet w związku z montażem nowej kolei kombinowanej w ośrodku narciarskim Dwie Doliny Wierchomla-Muszyna, 14 km od granicy słowacko-polskiej. Przygotowują także budowę wyprzęganej kolei 6-osobowej marki Leitner ze Styrii. Więcej informacji tutaj: PKL pripravujú projekt obnovy strediska Muszyna-Szczawnik za 35 miliónov eur - články - LANOVKY.sk Wyrazy szacunku Panie Burmistrzu! Nie znam Pana, ale i tak podziwiam! Oby wszystko poszło zgodnie z planem! Twój instruktor Maciek Link: Chodził, chodził i (chyba) wychodził! Kto? Burmistrz Muszyny | Twój instruktor (twojinstruktor.blogspot.com)
    1 punkt
  33. To ja miesiąc temu poszedłem dalej, przez Rohacze do Smutnego sedla. Też rower do Tatliakowej ale z parkingu. Kolejność zdjęć odwrotna.
    1 punkt
  34. Tym razem rowerem do Tatiankowej z Zuberca i dalej pieszo na Wołowiec… z cyklu sistars presents;-)
    1 punkt
  35. Sezonówka 2024/25 na Karyntię 776 e, 2:dorosłych i 1 dziecko 1456 e. Już niewiele taniej od Dolomitów ( 945 e)....
    1 punkt
  36. Tak to często bywa, że najwięcej możemy się dowiedzieć od Słowaków. Wg informacji portalu "Lanovky.sk", trasa 6-osobowej kanapy w Muszynie (czyli II odcinek nad kombinowaną kanapo-gondolą z dołu) została już wstępnie wytyczona za pomocą drewnianych palików. I tu chyba zaskoczenie - będzie to kanapa zakupiona od austriackiego ośrodka Loser-Altausee (czyli jednak nie trafi ona do Zakopanego, wbrew wcześniejszym informacjom, a co najwyżej do bardzo szeroko rozumianych "okolic Zakopanego"). Trochę to jednak dziwne, że na tak krótki stok zakupiono kanapę, pokonującą w Austrii ponad 500m przewyższenia (tu zaledwie 115m). Jest też wzmianka o tym, że PKL zwiększyła pakiet udziałów na Jaworzynie z 84 do 93% i że połączenie w przyszłości Jaworzyny ze Szczawnikiem rozpatrywane jest w II wariantach: albo 3,5-kilometrową gondolą bez żadnych tras, albo systemem krótszych kanap z trasami. PKL pripravujú projekt obnovy strediska Muszyna-Szczawnik za 35 miliónov eur - články - LANOVKY.sk
    1 punkt
  37. Cze Leszcze, tak się pływa w Krakówku😉. Trening na Kolnej do ME. 3..2..1 🔥
    1 punkt
  38. Mówiłem, że będzie bez polityki i o to proszę! Nie interesują mnie Twoje preferencje polityczne, co sądzisz o tej, czy innej władzy. Twoje prawo, ale to miejsce jest do dyskusji o narciarstwie, a nie miejscem do wylewania własnych żalów. Jeżeli uzyskałem informacje, że w tym roku kolei nie będzie i jest zaplanowana na przyszły sezon, to taką informację podaję. Nie będę się bawił w Stanowskiego, czy innego Stonogę, bo to nie moja misja. Niczego to nie wniesie, a budowy nie przyspieszy.
    1 punkt
  39. @Krakus81, mam prośbę, to forum narciarskie i o nartach (ale nie tylko). Swoje żale wylewaj proszę na innych temu dedykowanych portalach/forach. A jak chcesz coś zmieniać - to sam wystartuj w wyborach i zmieniaj Polskę. Propagandę mamy serwowana z lewa i z prawa, oszczędź nam proszę Twoich domysłów i wywodów w tak fajnym wątku. pozdro
    1 punkt
  40. Jak widać tylko picie i żarcie. Jeden zjazd dla fotek
    1 punkt
  41. Dzieki za super wyjazd @przemo_narciarz i za ponowne spotkanie @marionen. A tu typowy dzien na Tuxie w Lipcu
    1 punkt
  42. 3 dni Kajkowo nad Pilicą Świetne miejsce mogę polecić z czystym sumieniem.Organizacja, wypożyczenie, infrastruktura,czystość 👌 https://maps.app.goo.gl/FkaUuUNU7hKEpaf16 Pare foci
    1 punkt
  43. Parę foci z naszego 10 dyniowego pobytu. Pojeździliśmy sporo autem z centralnej do Porto i południowo zachodniego wybrzeża. Bardzo dobra sieć autostrad. Ale to co najważniejsze to chyba plaże ,zdecydowanie jedne z najlepszych w Europie. Woda w oceanie ok 20 stopni.Tem.na zewnątrz dochodziła do 30 i więcej na południu kraju .Dziewczyny zadowolone tak więc sezon zimowy już mogę rozpisywać 🙂🎿 .
    1 punkt
  44. W niektórych wymienionych przez Was ośrodkach byłem, do niektórych mi się nie śpieszy (niski Kitzbuhel). Jestem konsekwentny - jadę do Stubaital, chyba, że pojawi się jakiś extras, który zmieni moją decyzję.
    0 punktów
  45. Ale to polityka wpieprza się w nasze sprawy, nawet jak mamy ją w doopie. Niestety. To od niej zależy, czy wybudują drogę obok Krakowa, czy jednak obok Trójmiasta. Czy wybudują drogę do Nowego Targu czy np. do Sopotu. To od niej zależy, czy kasa pójdzie na kolejkę np. Na Kasprowy czy Skrzyczne, na nowe porty, CPK, żeglowność Odry czy na ośrodki dla imigrantów i ich zasiłki, a następnie na 800+ na ich 10ga dzieci. Przepraszam za offtop, ale taka jest prawda czy ci się to podoba i się UŚMIECHASZ czy NIE. A wszystko powoli wskazuje, że tak jak mówi Kononowicz „NIE BĘDZIE NICZEGO”, ale z UŚMIECHEM i SERDUSZKIEM KOCHANI ❤️ XD
    0 punktów
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...