Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Ranking

  1. marionen

    marionen

    Użytkownik forum


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      4 179


  2. grimson

    grimson

    Użytkownik forum


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      1 902


  3. marcinn

    marcinn

    VIP


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      4 835


  4. Jeeb

    Jeeb

    Użytkownik forum


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      3 634


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie wiem w jakim rejonie Belgii operujesz, ja najlepiej się czuję w części Walońskiej (zwłaszcza Ardeny i Moza). Dawno jednak nie byłem. Za Antonin u mnie masz zawsze dzięksa (chyba, że nie zauważę posta) @cyniczny jak zwykle świetna relacja i piękne foty. Objechane przez Was tereny często odwiedzam, oczywiście ja nie na rowerze, tylko auto, łażenie z buta i jest tu bardzo dużo tras via ferrata (np Decin). W tym roku sporo dni w okolicy spędziłem na ferratach Pozdrawiam.
    6 punktów
  2. Widzę Gipson że Ty ten market masz zawsze po drodze 😁 Poz.🍺😎 38 stopni,woda 27
    4 punkty
  3. Cześć. @Lexi produkowałem się przez godzinę i wszystko poszło psu na budę. Jutro spróbuję jeszcze raz, bo teraz to mnie szlak trafia...
    3 punkty
  4. Czy ryzykownie to nie wiem ale tak zawsze mam coś w rezerwie, bo często gdzieś zostawiam. Jako osoba niedowidząca muszę mieć rezerwę. W samochodach każdy większy schowek jest wypełniony jakimiś okularami, w plecakach, torbach podróżnych też. Mogę nie mieć gotówki, karty, dokumentów, zegarka, okulary jednak muszą być.
    2 punkty
  5. Lo Panie, nasz katamaran był mały, max 10m długości. Tylko meldowałem kapitanowi regularnie co 30min o ilości chorych marynarzy na pokładzie, połowa majtków oddawała czesc Posejdonowi. Pare fotek z wieczornej Wenecji:
    2 punkty
  6. Bo katamarany to fajne łajby są a gdy załoga jeszcze potrafi i chce się bawić... 20231014_162021.mp4 20231014_162803.mp4 I wyskoczyć z niego można ale najpierw sprawdzić czy nie ma rekinów w pobliżu...
    2 punkty
  7. Wisła: Aug 11 Inwestycje i zmiany w Wiśle Zrobiłem szybki, na ile mi czas pozwalał, raid over Wisła. Co się dzieje w Wiśle przed sezonem narciarskim 2024/25? Już tłumaczę i dokumentuję fotografiami: 1/ BUDOWA WIEŻY A LA KRYNICA NA SKOLNITYM Ośrodek Skolnity buduje tzw. ścieżkę w chmurach – zgodnie z nową modą. O inwestycji można było przeczytać na stronie ośrodka już dawno, ale pewnie procedury, procedury. Nadto reformują tam całe otoczenie górnej stacji wyciągu. Niemniej zaobserwowana liczba dźwigów sugeruje, że prace ruszyły na serio z kopyta. 2/ ON CIEŃKÓW BEZ ZMIAN, ALE JEST ODNOWIONY MOST Nie widziałem żadnych zmian na Cieńkowie, ale ośrodek chyba wielkich zmian nie wymaga: Natomiast wyraźnie odnowiono drewniany most dojazdowy do dolnej stacji wyciągu i do hotelu: 3/ BUDOWA NOWEGO WYCIĄGU (TRAMWAJU) NA SKOCZNI W MALINCE Na skoczni w Malince niemal po cichu zlikwidowano stare krzesło dwuosobowe (zrównano z ziemią) i na jego miejscu powstały – dosłownie – tory. Na tych torach będą jeździły wagoniki dla skoczków, coś pewnie a la zamek w Ljubljanie. Tor już jest praktycznie gotowy, trwają prace przy dolnej, pośredniej (tak!) i górnej stacji: 4/ KOSMETYCZNE PRACE NA KLEPKACH Natomiast jeśli chodzi o Klepki, tutaj widać, że coś (!) się działo. Po pierwsze wyrównano trasę wyciągu talerzykowego, po drugie trwają jakieś prace (niwelacja zjazdu?) przy górnej stacji krzesła. Prawdopodobnie będzie jeszcze łatwiej opuszczać trasę wyciągu krzesełkowego (nie będzie trudnego zakrętu?) i prawdopodobnie zniknęła górka między linią wyciągu talerzykowego a trasą. Tu różnica poziomów sprawiała morze problemów dzieciom, które wypadły z talerzyka: No to czekamy na zimę! Twój instruktor Maciek Link: Inwestycje i zmiany w Wiśle | Twój instruktor (twojinstruktor.blogspot.com)
    2 punkty
  8. Dojechał nowy zegarek. Miał być refub ale się skończyły i dostałem najpierw info o anulowaniu wymiany a za chwilę, że jedzie do mnie fabrycznie nowy egzemplarz. Koszt wymiany 0 zł i 2 letnia gwarancja. Tak wygląda. Zaplombowany. Folia na ekranie. Muszę jeszcze pobawić się tarczą by mi odpowiadała. p.s. Zapominam, że on ma dotykowy ekran.
    1 punkt
  9. Chyba miałeś pecha, ja także byłem tam na wiosnę i gdyby nie przygody zdrowotne to bardzo mile wspominam ten ośrodek. Było niewiele ludzi, a i lubię ośrodki gdzie szybko można się przemieszczać między różnymi trasami. Ludzi było tak sobie. Bez kolejek przy krzesłach i na trasach relatywnie pusto. Fajny snowpark. pozdro
    1 punkt
  10. A byliście tam w Bahledce? Przecież ta trasa jest szeroka.
    1 punkt
  11. Osobiście zawszę wolę stać w kolejce do jakiegokolwiek wyciągu, niż czekać na możliwość wbicia się w dół na trasę. do dziś pamiętam taką sytuację, kilkanaście lat temu, początek marca, w Mayrhofen na Penken. Przez kolejne kilka lat będąc w Zillertal omijałem ten ośrodek (a pewno miałem wyjątkowego pecha w tym konkretnym dniu).
    1 punkt
  12. Mam w niezłym stanie Mantry 102 184 cm - zastanawiam się nad zbyciem w drodze sprzedaży. Konkret narta. Gdybyś był zainteresowany to daj znać. Dla lżejszej wagi mój kolega sprzedaje Atomic Bent 100 - zdaje się że 180 cm.
    1 punkt
  13. Hej, jeśli chodzi o grubość blach to dla każdej narty jest inna. im narty dla cięższego zawodnika ( niektóre firmy mają w ofercie kilka rodzaji tej samej klasy nart o różnym stopniu elastyczności do wyboru) tym grubsze blachy czasem sąi na dole nad ślizgiem blacha jak i druga warstwa z góry pod szatą graficzną. Wszystko zależy dla kogo narta jest. Narty sklepowe to jest to średnia wypadkowa elastyczność tak by większość mogło sobie w miarę wygodnie zjechać. Trafił do mnie Atomic GS naszej mistrzyni (narty strikte dla zawodników pierwszej 30 PS WC) gdzie narta była bardzo gruba z dużą grubościa drewna i jakby odniosłem wrażenie że blachy jak były to cieńsze ale chyba z innego metalu ale głowy nie daję. Każda firma ma swoją politykę technologiczną ale z doświadczenia wiem ze jakieś udziwnienia się nie przyjmują na dłuższą metę. Wiadomo trzeba co jakiś czas zmienić kolorki jakiś plastik by luidze chcieli kupować. Ja z kolei jestem staromodny i wolę sprawdzone technologie jak i wprowadzam moje solidne do urzytku dla polepszenia własciwości jezdnych nart.
    1 punkt
  14. Cze Ważne, aby nowa kanapa/gondola nie zamieniła jednej kolejki w drugą. Zmniejszy się ogonek pod wyciągiem - a trasa/y maja zbyt małą przepustowość i robi się korek na stoku. To chyba gorsze. Sam osobiście wolę starsza infrastrukturę, która z reguły jest mniej oblegana, szczególnie w większych ośrodkach. Mnie osobiście orczyk czy też stara kanapa nie przeszkadza w niczym. Sumarycznie pewnie czas wyjazdu stara kanapą przy wysokiej frekwencji narciarzy jest taki sam jak na super krześle, tylko że nie musimy kwitnąć w kolejce, tylko dłużej siedzimy na wyciągu. pozdro
    1 punkt
  15. Oceniasz frekwencję „na oko” ?
    1 punkt
  16. Antonin- mam blisko, klimatyczne miejsce. Fajna droga dojazdowa bocznymi drogami z prawie zerowym ruchem, dużo jazdy w lesie.
    1 punkt
  17. hehe przy tej via ferracie staliśmy u góry, nawet ktoś się akurat wdrapywał na górę. Piękne widoki i tak jak piszesz przepiękne tereny na wszelkiego rodzaju aktywności fizyczne. Szkody tylko, że to jednak kawałek drogi ode mnie, bo jeździłbym tam znacznie częściej.
    1 punkt
  18. San Diego nad Oceanem Spokojnym, temperatura wody jak w Bałtyku, tylko 19 stopni Celsiusza
    1 punkt
  19. Na razie Wenecja, od jutra wchodzi Lido. Trasa ok jak na środek tygodnia, tempomat aktywny daje radę.
    1 punkt
  20. Ja mam zawsze mieszane uczucia gdy słyszę o takich nowych, wydajnych wyciągach. Nie znam kompletnie tego ośrodka, zastanawiam się ile jest (będzie) tras narciarskich z tej kanapy. 3 tysiące na godzinę to dużo. Jak jeżdżę na Hintertuxie to przeważnie jest od kilkuset do 6 tyś. (czasami więcej - rekord przed covidem, w jakimś czeskim tygodniu to było 15 tyś) narciarzy na cały dzień, rozkłada się to (w sezonie) na 62 km tras i kilkadziesiąt wyciągów. Gdy jest powyżej 5 tyś to szukam możliwości freeridowych, bądź skiturowych, a jak się nie da to ograniczam się do dwóch góra trzech wyciągów mniej obleganych. Ja to jednak normalny nie jestem😉. Niech każdy jeździ gdzie mu pasuje...
    1 punkt
  21. No właśnie narty perfekcyjnie dobrane do gumy - gratuluję. Czy będą dobre dla Ciebie, uważam że tak, bo potrafisz jeździć i to jest najważniejsze. Teraz dopiero przeczytałem Twój wątek ale się wypowiem🙃. Do prawdziwych muld (wiem co to jest mulda, nie trzeba mi tłumaczyć) alpejskich czyli tras specjalnie preparowanych pod muldy lub na trasach nieratrakowanych cały sezon to narta krótka - 20 cm od wzrostu, nietaliowana i raczej wąska. Te co masz to sprawdzi się na jednodniowych popołudniowych trasach z miękkimi odsypami w Polsce, Czechach czy np. Karyntii w okresie świąteczno noworocznym (pisząc prościej - kiedy jest ciepło i dużo narciarzy napierdziela cały dzień po trasie) i odsypy są od pół metra wzwyż. Na świeży puch to każda narta się nadaje. Te Armady w tej długości też sprawdzą się w wąskich żlebach, zwłaszcza na firnie. Na zleżały puch poza trasami to już braknie im długości. Narty na muldy i off piste to już trochę inna bajka, albo 2 pary lub nie najlepszy kompromis między szerokością, długością i sztywnością. Na muldach przy małych odsypach do 40 cm powinny być dłuższe. To takie moje pierwsze myśli ale co ja się tam znam. Fajnie, że masz coś szerszego w stajni, podkreślam przy Twoich umiejętnościach to jednak narty nie mają wielkiego znaczenia, może polubisz trochę bardziej jazdę po miękkim, dla przyjemności i funu, a nie tylko nastawioną na wyniki sportowe. Pozdrawiam. PS na Armadach to dużo jeździł @johnny_narciarz choć były szersze i dłuższe. Armada w off piste to uznana marka (osobiście nie jeździłem).
    1 punkt
  22. Duże dziecko, 185 cm/86 kg. A kolorystyka specjalnie dobrana do gumy..
    1 punkt
  23. jakieś takie pedalskie 164 to dla dziecka mają być?
    1 punkt
  24. Zgodnie z radą kolegi nabyto narty Armada,ktoś może ma i uzywa?
    1 punkt
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...