Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 07.07.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
6 punktów
-
Jeżeli koniecznie chcecie latać na narty,a nie jeździć,polecam Gruzję,gdzie w cenie samego biletu do Innsbrucka macie jeszcze hotel,jedzenie,wypożyczenie auta i skipass na cały tygodniowy pobyt...3 punkty
-
c.d. W dalszej perspektywie nowa trasa nr 15 (2,6km długości), o której planach już było wiadomo - jako objazd czarnej 3-ki z Lukovej na Otupne, wraz z budową 15-osobowej gondoli w miejscu starej kanapy Otupne-Lukova (minimalnie wydłużona zarówno w dół, jak i w górę - nad restaurację Von-Roll). Są też plany nowej, 6-osobowa kanapy (1100m) jako II odcinka niebieskiej kanapy z Luczek, która będzie sięgała nieco nad Równą Holę, skąd będzie prowadzić nowy, niebieski fragment trasy "Turystycznej" (nr 5), ale to mimo wszystko spowoduje jeszcze większy tłok w tej części, bo jedna nowa trasa to i tak za mało (mimo, że zapowiadają też poszerzenie 5-tki). Na południowej stronie drobne zmiany - trawers od hotelu Srdiecko doprowadzający do dotychczasowego trawersu "34", a także nowy wyciąg z Kosodreviny, umożliwiający dostanie się na dolną połowę trasy 33 (gdy górna część Chopoka jest nieczynna z powodu wiatru). To jednak też nie na najbliższy sezon. Pobity zostanie też rekord, jeśli chodzi o najdłuższy, wiszący most na świecie, który obecnie należy do Dolnej Moravy - ten w Jasnej połączy Priehybę z trasą narciarską 11 (840m długości). 160m nad ziemią śmiałkowie będą mogli też "przelecieć" się Tyrolką.2 punkty
-
Delikatne zmiany na Chopoku, głównie mające na celu poszerzenie newralegicznych miejsc, w tym wąskiego gardła na Lukovej (zwężonego dodatkowo płotkami), które można będzie ominąć zarówno z lewej (patrząc od dołu) wydłużonym, niebieskim trawersem, jak i z prawej strony - kierując się na "czarną" 7-kę, której początkowy fragment będzie oznaczony teraz na czerwono, co ma na celu "przekierować" tam więcej narciarzy. Za to na czarny kolor (i słusznie) zmieni się oznaczenie trasy 11a.2 punkty
-
2 punkty
-
Kryty parking pod dolną gondolą 5 euro za cały dzień, na powierzchni przy trasie na asfalcie też 5 euro. Parking na powierzchni na żwirze na prawo od gondoli płatny 8 euro... za dzień. Wiem o jednym darmowym naprzeciwko marketu Le Corti ale to już kawałek więc trzeba by dojechać ski busem. Ja wybierałem ten kryty, najwygodniej pod kątem zmiany nart w ciągu dnia. W Santa Caterinie kryty przy gondoli wychodził trochę taniej, 3,5-4 euro za dzień bo tam były przedziały godzinowe i płatność z góry w parkometrze. Pod gondolą w Islocaccia jest darmowy. PS. Niedługo powinni podać cennik skiapssów na nowy sezon oraz uruchomić sprzedaż online ze zniżką (może dalej zostanie zniżka do 25%).2 punkty
-
Polskie Linie Lotnicze LOT otwierają nową trasę, łączącą Warszawę z Innsbruckiem. Narodowy przewoźnik będzie realizował loty na trasie WAW – INN od 29 listopada do 28 marca 2025 r. Nowe połączenie jest odpowiedzią na potrzeby pasażerów, poszukujących komfortowego transportu do austriackiego serca sportów zimowych. Więcej tutaj >>>1 punkt
-
Oczywiście,ale to proste.W marcu jeździłem tak w 2 ośrodkach,w przyszłym roku chcę zaliczyć pozostałe 2.Tylko pewna elastyczność czasowo-logistyczna jest pożądana..1 punkt
-
1 punkt
-
Nie ma to, jak zdrowa konkurencja. Chwilę temu LOT podał, że będzie latał z Warszawy bezpośrednio do Innsbrucka, a już konkurencja stwierdziła, że to może dobry pomysł! Od 7 grudnia 2024 do 1 marca 2025, sezonowe połączenie na tej samej trasie uruchamia Austrian Airlines! Będzie latał w soboty o 12:10 z lądowaniem w Innsbrucku o 13:35. Powrót 14:40 lądowanie w Warszawie o 16:00. Sprawdziłem cenę przelotu - 1171,16 zł w obie strony1 punkt
-
1 punkt
-
Jakoś pod koniec lipca, może na początku sierpnia powinny być już znane ceny i możliwość zakupu online ze zniżką, w zeszłym roku tak było. Do któregoś września była też opcja zakupu online taniej sezonówki. Możliwe że ponownie w marcu tam będę, to świetny miesiąc na narty tam. Z doświadczenia z ostatnich dwóch sezonów wynika że tych skipassów online nie trzeba kupować z jakimś wielkim wyprzedzeniem, ja kupowałem 2-3 tygodnie przed przyjazdem i ceny były startowe (od największej zniżki). Chyba że ktoś jedzie w bardziej obleganym terminie to może wtedy warto wcześniej kupić.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Z tymi kilometrami to ciężko jednoznacznie powiedzieć. Jak nie działa krzesło na Schlegeis i kanapa Lärmstange 2 to tych kilometrów jest mniej. W tym sezonie np czarne trasy 8a i 11a teoretycznie były nieczynne a jeździć cały czas po nich można (11a nie jest ratrakowana). 3 niebieska raz czynna raz zamknięta też jest przejezdna. Z całą pewnością jest ponad 20 km tras do jeżdżenia. Na chwilę obecną ciągle pokrywa około 5 metrów. Jeszcze kilka dni temu działała kanapa Lärmstange 2 i warianty tras 11, można też było zjeżdżać trasami Kaserer. A śnieg ciągle ostatnio pada. Początek czerwca wyglądał tak Dzisiaj nawet jeszcze lepiej Śnieg pada nawet na Sommerbergu Pod koniec czerwca (może początek lipca) z całą pewnością pojeżdżę. Pozdrawiam.1 punkt
-
Tak szczerze, to ciekawa ta wiadomość. Do Innsbrucka prawie nic nie lata, bo to bardzo specyficzne lotnisko; raz lądowałem i jest to pewna przygoda widzieć skalne ściany na wysokości, a nawet powyżej wysokości skrzydła lądującego samolotu przy podejściu do lądowania. Z tego co mi mówiła koleżanka, która mieszka w Innsbrucku lotów tam jest coraz mniej, a nie coraz więcej, a tu nagle LOT wyskakuje zza węgła. Subiektywnie - loty raz w tygodniu, przy opcji latania praktycznie codziennie do Monachium (Zillertal stamtąd to jest trochę ponad 1,5h autem inne ON nawet bliżej) lub Zurychu, a z niektórych regionów także częściej niż raz w tygodniu i taniej zapewne niż LOTem do Memmingen (stamtąd do takiej Silvretty Montafon jest trochę ponad godzina autem), to ja jakoś tego nie czuję, ale rynek to oceni...1 punkt
-
przewidujesz zniżki na te przeloty dla użytkowników forum ?1 punkt