Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Ranking

  1. Victor

    Victor

    Użytkownik forum


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      1 343


  2. marekbtl

    marekbtl

    Użytkownik forum


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      1 400


  3. marionen

    marionen

    Użytkownik forum


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      4 179


  4. JC

    JC

    Administrator


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      16 028


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.06.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. W tej cenie to można pojechać solo 800km z noclegiem i skipasem na 4 dzionki 🤷‍♂️ raczej drogo niż tanio . W marcu leciałem z Brukseli do Włoch z bagażem 20kg bez nart za sto jurków w dwie strony.
    3 punkty
  2. Mario, ale to nie to samo. My jesteśmy jeszcze na etapie pieszych. W strefie zamieszkania piesi mają bezwzględne pierwszeństwo zarówno na jezdni jak i na ścieżce rowerowej. W strefie 30 obowiązują normalne zasady ruchu drogowego, jedyną zmianą to, znaku nie odwołuje skrzyżowanie tylko znak koniec strefy. To co podał Paweł, wyraźnie wskazuje grupę uprzywilejowaną, czyli rowerzystów. Piesi nie mogą się po niej swobodnie poruszać, bo jest to normalna ścieżka rowerowa z dopuszczonym warunkowo ruchem samochodowym. Tam bezwzględne pierwszeństwo mają rowerzyści. Pomysł dobry i prosty. Są ulice, gdzie z powodzeniem można to zastosować. pozdro
    2 punkty
  3. To ja wracam do sedna tego humorystycznego wątku. Moja propozycja z Park Swarovski w Wattens (koło Innsbrucku) choć to dzieło sztuki i może być problem z ruszeniem, ja bym na narty z przyjemnością nim podjechał, a kto nie jeździł VW niech pierwszy rzuci we mnie śnieżką... Można podjechać na narty i jest się gdzie wyspać😉 Pozdrawiam.
    2 punkty
  4. Trzeba jednak zauważyć, że ewentualne kolizje pieszych i rowerzystów będą statystycznie zdecydowanie mniej groźne niż te z autami.
    1 punkt
  5. Cze My musimy się przyzwyczaić, że tworzą się ścieżki rowerowe i że rowerzystów jest coraz więcej na ulicach i w niedalekim otoczeniu. Do tego, aby było bezpiecznie potrzeba wysokiej kultury jazdy, ale z obu stron. Najlepiej byłoby te dwa światy wyodrębnić, ale tak się nie da. A jak się nie da, to trzeba się nauczyć współżyć. Nie ma innej drogi. Na to potrzeba trochę czasu, ale zauważam na przestrzeni lat, że kultura kierowców się poprawia, względem innych kierowca a także pieszych oraz rowerzystów. pozdro ps. Piesi to inna bajka, w PL jest podobnie - sam mam ścieżkę, gdzie linia rozgranicza ruch pieszo-rowerowy. Na asfalcie są namalowane piktogramy co może 20 m. Nie pomaga. I tu masz rację - zwykle na ścieżkę wchodzą turyści, chociaż sztuk pieszy jest 5x szerszy od ścieżki. Niestety ma taki sam kolor, może malowanie ścieżki by dało żądany skutek. pozdro
    1 punkt
  6. Myślę, że nie tylko ja zrozumiałem co oznacza nie krawędziuje (koledzy pewno chcieli pociągnąć temat bo wielu sie nudzi - a można jeszcze przecież nieźle pojeździć obecnie). Co do jazdy znam wielu narciarzy z kilkudziesięcioletnim stażem którzy nie lepiej jeżdżą od Twojej córki, także nie jest źle, Ona pewnie dalej się narciarsko rozwinie. Narty powinna mieć z lepszej półki niż allround. Pozdrawiam.
    1 punkt
  7. Dziękuję za drobne złośliwości kwestia skrótu myślowego i tego, że jestem raczej słabym narciarzem, wiedzę teoretyczną mam jeszcze słabszą (dlatego pomocy szukam tutaj), a takiego nazewnictwa używali też instruktorzy Dzięki Nie krawędziuje - tzn. nie jeździ na krawędziach(???)-nie curvinguje. To miałam na myśli. Co roku jest na obozie narciarskim, staram się też zawsze wziąć jej instruktora, ale też nie oszukujmy się - celem jest jazda rekreacyjna przez jeden - dwa tygodnie w roku, a nie profesjonalna jazda. Kupiłabym jej jakiekolwiek, ale sama zobaczyłam u siebie ogromną różnicę po zmianie nart, więc wolę dopytać, niż brać pierwsze lepsze lub takie, jaki mi ktoś w komisie wciśnie. Mam film z grudnia(ta pierwsza) 20231211_120035.mp4 - po tym filmie miała lekcje z instruktorem. Snowboard jest drugą opcją, na razie w mniejszym zakresie - docelowo może się przerzuci.
    1 punkt
  8. No własnie... w tym samym czasie lot WAW do MUC - w obie strony, z bagażem 23 kg - może i godzinę dalej na Tux, ale jednak to połowa ceny... (zresztą powrót można wybrać (w tej samej cenie, jak na przykładzie poniżej) samolotem o 21-szej i ma się dodatkowo dzień na nartach:
    1 punkt
  9. Nie można tego tak porównywać, bo np. w ubiegłym sezonie Itaka miała ofertę - tydzień w Turcji na nartach z wyżywieniem, przelotem i skipassem za 2990 zł. Dlaczego o tym piszę? Bo wiem, że to połączenie jest uruchomione we współpracy z biurami podróży, które już wykupiły większość miejsc, więc LOT ma czystą sytuację i może trzymać wysoką cenę. Wkrótce pojawią się oferty pobytu w ośrodkach narciarskich w okolicach Innsbrucka wraz z przelotem!
    1 punkt
  10. Otóż to i najważniejsze że kształtuje świadomość kierowców względem rowerzystów. Mieszkajac w Amsterdamie czy ogólnie w Holandii największym zagrożeniem dla rowerzystów nie byli i nadal nie są kierowcy tylko turyści którzy notorycznie wchodzą na ścieżkę rowerową!
    1 punkt
  11. Sprawdziłem na stronie LOT pierwszy lot 29.11 i wyszło mi 2565,83 zł w obie strony, z bagażem 23kg i z nartami.
    1 punkt
  12. Heh ciekawy temat, ale geneza mojego nicka jest niestety znacznie prostsza. Faktycznie na studiach byłem dość mocnym cynikiem i dostalem taka ksywkę - Cynio/cyniczny. Ta ksywka tak mocno do mnie przylgnęła, że zacząłem używać jej również na wielu forach w internecie. A mimo upływu lat (za chwilę minie 30 odkąd ta ksywka powstala) i dość znacznej zmiany zachowan/poglądów (zacząłem bardzo doceniać ogólnie rzecz biorąc ład prawny), koledzy ze studiów z którymi nadal utrzymuje kontakt nie mówią do mnie inaczej niż po ksywce. Stąd mimo iż jak słusznie zauważył @Marekbtl niezbyt ona już do mnie pasuje nie zamierzam jej zmieniac:-)
    1 punkt
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...