Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Ranking

  1. Boogie

    Boogie

    Użytkownik forum


    • Punkty

      1

    • Liczba zawartości

      4 783


  2. Homar

    Homar

    VIP


    • Punkty

      1

    • Liczba zawartości

      2 690


  3. gregre0

    gregre0

    Użytkownik forum


    • Punkty

      1

    • Liczba zawartości

      706


  4. lokiec3

    lokiec3

    Użytkownik forum


    • Punkty

      -1

    • Liczba zawartości

      2 626


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 24.03.2009 uwzględniając wszystkie działy

  1. no to jak juz wiecie wrociłem niedawno z radstadt ktore znajduje się przy miescie w ktorym miesci sie fabryka atomic-altenmarkt. mialem przyjemnośc testować tego roczne narty ( bo na 09/10 trzeba bylo zaplacić 50E i testowalo sie ile sie chciało- ale mnie studentowi żal było kasy:) ) a więc swoje testy rozpocząłem od narty Atomic SX11 http://www.skionline.pl/sprzet/?co=kolekcje_narty&id_grupy=2423&id_modelu=3167 testowany egzemplarz miał 176cm miejsce testu: park burtona gdzie jest a'la ski crossowa trasa,oraz stoki w zauchensee odczucia: bardzo przyjemna narta, świetnie prowadzi się w długim skręcie, a także w średnim, krotki slalomowy odpada:) park burtona zaskakująco fajnie przejechany na tej narcie, dobrze prowadzi się w miękkim stabilna na chopkach table'ach i gapach ocena narty 7/10 kolejna nartą która miałem możliwośc potestować to Atomic Drive 9 Titan http://www.skionline.pl/sprzet/?co=kolekcje_narty&id_grupy=2424&id_modelu=3173 testowany egzemplarz w długości 172cm miejsce testu: Radstadt odczucia: zaskakująco fajna narta, typowa narta do "wożenia po stoku" wydawała się lekko przymulona ale nie przeszkadzalo to w fajnej spokojej jeździe średni i długo skręt jak najbardziej ok 13 posypało troszkę i 2 godzinki jeździłem w średnio fajnych warunkach ale narta i tak dawała radę była stabilna Ocena 7,5/10 kolejna deska to Atomic GS11ib http://www.skionline.pl/sprzet/?co=kolekcje_narty&id_grupy=2423&id_modelu=3164 testowany egzemplarz miał 182 cm miejsce testów zauchensee flachauwinkl odczucia no ta narta to istny ogien:) trzeba sie napocić by nia pojeździć ale jak się ja już opanuje to na takie szerokie alpejskie stoki cos genialnego po 2h jazdy juz jakos sie z nią dogadywaliśmy potem ok godziny 12-13 przesiadłem się na Atomic Sugar Daddy lecz moja technika jazdy w puchu nie była idealna lecz ok 16 gdy trzeba było zjeżdzać na doł dogadałem sie z nimi w pełni fajna nartka ale na stoku bez jakich kolwiek szans:) ocena Atomic GS11ib 8,5/10 Ocena Sugar daddy tak na oko daje im 7/10:) ogolnie jakos zaprzyjaźniłem się z atomic-iem i wbrew pozorom z człowieka ave fischer staję się teraz otwarty na weszelaki sprzęt dziękuje za wysłuchanie:) zyczę miłego wieczoru:)
    1 punkt
  2. W sumie lokiec ma w jednym rację - zdjęcia po klatkowe nie wiele pokazują. Przede wszystkim, nie wiadomo z czego dana pozycja powstała. Brak możliwości ocenienia przyczyny i skutku. Bugajson, jeśli uważnie popatrzysz na porównanie które przedstawił SB, zobaczysz, ze nie tylko ręce są szerzej ale i ramiona (w konsekwencji) pozostają bardziej w tyle (tułów wyprostowany). Nie wydaje mi się byś mógł to poćwiczyć na sucho. To kwestia odruchów, czyli zachowań stymulowanych określoną sytuacją. Musisz nad tym popracować na stoku. Sugerował bym pojeżdżenie przez pewien czas z dłońmi cały czas stykającymi się z przodu. Jeszcze lepiej gdybyś nimi starał się sięgać jak najdalej do przodu (wtedy i ramiona pójdą do przodu). To taka nienaturalna i przesadzona pozycja ale na tym właśnie polegają ćwiczenia - część tego ma pozostać jako odruch. Co do reszty to poczekajmy na film.
    1 punkt
  3. Przepraszam panie profesorze... Pisząc rotacja miałem na myśli ogólny ruch ramion(tłowia) w inna strone niż nart nie rozwijałem tematu (pan profesor poszuka wyżej pisałem coś co sądze o tym wszystkim). Dla Bartka Ręce za szeroko i za bardzo z tyłu - jedno z drugim sie łączy (wzór patrz berry) wydaje mi sie że wystarczyło by popracować nad tym żeby wyciągnąć je do przodu a same zrobiły by sie węziej. Wsumie nawyk cieżki do poprawienia ale da sie czego ja jestem przykładem. nie bardzo rozumiem :eek: Ja nic nie pisałem o równoległych biodrach Sławek napisał ale napewno chodziło mu o układ równoległy. Jak chcesz sie Pan bawić w łapanie za słówka to ja z Panem dyskutować nie bede. Dla Bartka. A tobie Bartku odpowiem wyjątkowo (choć ogólnie nie rozumiem tego wątku) bo nie starasz sie kłucić. Układ równoległy polega na tym że: Działanie siły odśrodkowej działąjącej na nas podczas skrętu jest równoważone przez pochylenie nóg (kolan i bioder) do środka skrętu. Obciążenie narty zewn., ugięcie kolan, oraz pochylenie sie do środka skrętu powodują że wewn. biodro bark kolano. wysuwają sie do przodu. NA chłopski rozum otóż wszystkie częsci ciała muszą oprucz tego że być pochylone do przodu (zapewniajac władze nad nartami) to podróżować na lewo na prawo w płaszczyźnie czołowej (mam nadzieje że wiesz co to) i na twoich zdjęciach kolana widać ale nie widać takiego wyraźnego włożenia tego biodra co również może być przyczyną kontrrotacji (obrotowego ruchu tłowia przeciwnego do kierunku obrotu nart) brak włożonego biodra które pogłebia skręt wymusza na tobie skręt tłowia. Jest mase cwiczen na to. A pozniej wystarczy pamietać że ramiona idealnie nad nartami masz trzymać (w tej samej lini) i bedzie git. A poza tym tak sie teraz przyglądam nie widać dokładnie bo pióropusz z pod nart leci i zdjecie nie jest idealne ale wydaje mi się że masz "X" w każdym badz razie jakoś dziwnie te nogi trzymasz. Do Pana Profesora. Jeszcze tylko słowo wyjasnienia nie korzystałem ze słownika podanego przez Pana a własciwie Mitka (dobrego instruktora), wszystko pisałem z głowy (zero sciągania panie profesorze) co nie sprawia że czuje sie lepszy... w przeciwienstwie do co poniektórych. Jest to pierwszy i zarazem ostatni taki wpis Panie profesorze nie zamierzam wiecej nikogo poprawiać jestem nie "władny" w tym temacie.
    1 punkt
  4. I przez to wprowadzasz ludzi w błąd. Po prostu nie pisz tylko pokazuj jak jeździć, będzie skuteczniej. Bo z pisania o czyjejś jeździe to jedynka wg skali ocen w szkole.
    -1 punktów
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...